• Gratis verzending vanaf € 80,-
  • Ma t/m vr voor 22:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis retourneren
Klantenservice Winkels

Stel je voor; je reist meerdere maanden per jaar voor je werk.
Je ziet tijdens je reizen telkens opnieuw mensen die een kans zouden moeten krijgen. Je kunt je gezicht afwenden maar het beeld dat ze op je netvlies achterlaten, kun je niet uitzetten. Dat beeld zorgt ervoor dat je iets moet doen.

Stel dat je in de positie bent om een ander een kans te bieden.
Niet dat dat eenvoudig is maar waar een wil is is een weg!

  • DIDI is een mensen-merk, gemaakt door mensen, gemaakt voor mensen.
  • DIDI wil je niet omvormen naar een trendconform beeld, het is goed zoals je bent.
  • DIDI wil vrij zijn en wenst dat iedereen toe.


Hoe kunnen wij hulp en kansen bieden?
Door produkten te kopen van mensen die een kans nodig hebben en verdienen. Zij krijgen een salaris en worden dus onafhankelijker. Wij betrekken bij deze mensen producten voor onze winkels. Bovendien dragen we per seizoen een bedrag af aan onze stichting DIDI’sm om onze droom na te jagen.

En dit is onze droom; mutual benefit, samen beter.

Wij creëren kansen op heel veel manieren:

We laten een deel van onze collectie produceren bij een fabriek in Polen waar gehandicapten aangepaste werkomstandigheden hebben. De productiviteit ligt uiteraard lager waardoor de produkten duurder zijn, maar hierdoor hebben een aantal gehandicapten een inkomen, krijgen hierdoor zelfrespect en kunnen daardoor 'onafhankelijk' zijn.



We maken produkten om financiële middelen te genereren voor doelen waar we achter staan zoals bijvoorbeeld voor het 
KWF KANKERBESTRIJDING. In 2007 konden we door de verkoop van armbandjes en het speciaal door ons ontworpen t-shirt 75.000 euro aan het KWF KANKERBESTRIJDING afdragen. Hetzelfde deden we in 2008. In 2009 hebben we speciaal voor de borstkankermaand een sjaal ontworpen. Mede door de verkoop van dit artikel konden we 50.000 euro afdragen aan 
KWF KANKERBESTRIJDING. En zo wordt er regelmatig een leuk nieuw artikel ontworpen om geld mee op te halen voor het KWF KANKERBESTRIJDING.

Sinds augustus 2007 sponsort DIDI 100 meisjes uit arme gezinnen op de Deepalaya School in Deepalaya Gram, Tavru, in het Mewat District van de Indiase deelstaat Harayana. Het enthousiasme van de meisjes om naar school te gaan is enorm. Meer over de meiden van Deepalaya leest u verder op deze site.

In onze winkels in Nederland streven we ernaar om ook - waar mogelijk - mensen met een lichte verstandelijke of lichamelijke handicap werkervaring te laten opdoen.

Er zijn veel mogelijkheden en we maken stappen. Langzaam maar zeker en voor langere termijn. Duurzaamheid (ook in deze context) is van belang. Doelen die wij steunen, moeten voor een langere periode op ons kunnen rekenen.

Samen komen we op meer mogelijkheden en we ontwikkelen ons vandaar uit samen verder. Met mensen en door mensen vanuit onze overtuiging: DIDI heeft een missie; DIDI cares!