DIDI's

  • Hoe spaar ik DIDI’s?

    Voor iedere euro die je bij DIDI (aan artikelen*) besteedt ontvang je 1 Didi. Je spaart Didi’s over het volledige aankoopbedrag exclusief eventuele toeslagen of verzendkosten. *Met uitzondering van cadeaukaarten.

  • Wat kan ik doen met mijn gespaarde DIDI’s?

    Wanneer je 200 DIDI’s gespaard hebt ontvang je een voucher van €10 cadeau. Deze voucher wordt bij je volgende aankoop automatisch verrekend. De voucher is tot twee maanden na ontvangst geldig.

    Je punten vervallen echter niet zodra de kortingsvoucher is gebruikt. Je spaart gewoon het hele jaar door voor deelname aan de DIDI-loterij, die twee keer per jaar wordt gehouden. Je maakt kans op shoptegoed van DIDI van maar liefst 500 euro. Hoe hoger je DIDI's saldo, hoe meer kans.

  • Wat gebeurt er met mijn DIDI’s en gebruikte kortingsvoucher als ik (een deel van) mijn bestelling retourneer?

    Wil je jouw aankopen of een deel ervan retourneren? Geen probleem, dan is het vouchertegoed wat gebruikt is voor dit artikel, weer geldig bij je eerstvolgende aankoop. Heb je bijvoorbeeld twee artikelen besteld met een voucher en wil je er een retourneren, dan is het gebruikte deel van de voucher(s) weer geldig op je volgende bestelling/aankoop.

    De DIDI’s die je hebt gespaard over dit deel worden weer van je saldo afgetrokken.

    DIDI’s worden niet in geld uitgekeerd en het duurt maximaal 48 uur voordat de aanpassing in je DIDI’soverzicht op je account is bijgewerkt.

  • Ik heb geen DIDI’s ontvangen, wat nu?

    Het kan maximaal 48 uur duren voordat DIDI’s op je saldo zijn bijgeschreven. Als het langer duurt, neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je DIDI’s Member Club nummer bij de hand (en eventueel de winkel van aankoop, het bonbedrag, en het bonnummer dat onderaan de bon staat). Indien er op een andere manier DIDI’s zijn verkregen, vermeld dan in de e-mail jouw persoonlijke member nummer en een korte omschrijving van de actie waarin de DIDI’s zijn toegekend. Mailen kan naar: klantenservice@didi.nl 

  • Hoe kan ik DIDI’s op mijn account laten zetten?

    Via de unieke barcode in de DIDI’s Member Club app worden automatisch DIDI’s bijgeschreven. Geen mobiel of vergeten je mobiel mee te nemen? Geen probleem. Je kunt je gegevens doorgeven aan de verkoopster. Zij zoekt jouw gegevens erbij via het kassasysteem zodat je toch DIDI’s kunt sparen. Mocht dit toch niet lukken dan kun je tot 14 dagen na de aankoop de DIDI’s alsnog laten toekennen. Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice. Vermeld jouw persoonlijke DIDI’s Member Club-nummer en maak een foto van de gehele kassabon. Let op: de gegevens onder de barcode dienen goed lees- en zichtbaar te zijn. Wanneer dit niet het geval is kunnen wij helaas jouw aanvraag niet in behandeling nemen.

    Tip: Maak een screenshot van de barcode en van jouw persoonlijke DIDI’s Member Club-nummer. Mocht de DIDI’s Member Club-app even niet werken? Dan kan toch de screenshot nog gescand worden.

  • Kunnen mijn eerdere aankopen worden bijgeschreven op mijn DIDI‘s Member Club account?

    Helaas is het niet mogelijk om DIDI’s bij te schrijven voor aankopen die zijn gedaan voor je registratiedatum bij de DIDI’s Member Club.

  • Tijdens mijn online bestelling was ik niet ingelogd in mijn account. Kan ik toch de DIDI’s voor mijn aankopen laten bijschrijven?

    Ja, dat kan. Geef je ordernummer en DIDI’s Member Club-nummer per email aan de klantenservice door dan zorgen zij ervoor dat de DIDI’s zo snel mogelijk op jouw account zijn bijgeschreven.

  • Ik wil zonder account bestellen. Kan ik dan ook DIDI’s sparen?

    Wanneer je geen account aanmaakt en aanvinkt dat je graag Didi Club Member wordt is het niet mogelijk om DIDI’s te sparen. Om deze DIDI’s te kunnen sparen moet je altijd een account aanmaken en toestemming geven.

  • Hoelang blijven mijn DIDI’s geldig?

    Elke Didi die je gespaard hebt naar aanleiding van een aankoop, blijft 1 jaar zichtbaar in je account*. Zo blijft je Didi saldo bestaan en dus groeien. Hoe meer Didi's je gespaard hebt, hoe groter je winkans op de hoofdprijs in de DIDI-loterij die twee keer per jaar wordt gehouden.

    *Na 1 jaar vervallen alleen de punten die al 1 jaar zichtbaar zijn in je account. Voorbeeld: De DIDI's die je hebt ontvangen naar aanleiding van een aankoop op 1/1/2018, zijn zichtbaar t/m 1/1/2019.

  • Hoe kan ik mijn DIDI's en kortingsvouchers besteden?

    Je ontvangt bij iedere 200 gespaarde DIDI’s een voucher ter waarde van € 10. Online wordt de voucher bij je volgende aankoop automatisch verrekend, wanneer je ingelogd bent in je account. Zodra je een aankoop doet in de winkel verrekent de kassa automatisch je korting, op vertoon van je Member Club-code.

Klantenservice

Facebook
max 1 dag reactietijd
Telefoon
085 208 22 98
Werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 18:00.
Email
max 1 dag reactietijd