- Home
- Klantenservice
- Over Didi
Over Didi
-
Onze verantwoordelijkheid
Klik hier voor onze verantwoordelijkheid.
-
Werken bij Didi
Alle vacatures die op deze website staan zijn actueel.
Bij elke vacature vind je een "Solliciteer-knop". Door op deze knop te klikken kun je direct je gegevens invoeren en je CV uploaden om te solliciteren. Je kunt ook een e-mail met je motivatie en CV sturen naar info@didi.nl.Laat ons weten wie je bent en vertel ons waar je op werkgebied goed in bent. Dit kun je doen door een motivatiebrief en een CV naar ons te sturen. Het is belangrijk om ons nieuwsgierig te maken naar wie je bent, wat je kunt en waarom je bij Didi wilt werken.
Neem een kijkje bij de vacatures. Daar kun je meteen zien welke vacatures we op dit moment open hebben staan. Ook voor praktijkstages en afstudeeronderzoeken kun je hier terecht.
Je kunt een open sollicitatie (motivatiebrief + CV) sturen naar info@didi.nl.
In het kader van de Wet Bescherming Persoonsgegevens gaan we zorgvuldig om met jouw gegevens. Je gegevens worden niet langer bewaard dan nodig is. -
Bedrijfsgegevens
Didi Fashion B.V.
Celsiusstraat 2
1704 RW HeerhugowaardE-mailadres: info@didi.nl
Telefoonnummer: 085 208 22 98KvK-nummer: 37046339
BTW-nummer: NL004963015B01 -
Klachten
Heb je een klacht over een artikel, over de afhandeling van jouw bestelling of een andere klacht over Didi, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen jouw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. We streven ernaar het probleem binnen 3 werkdagen op te lossen en contact op te nemen. De totale termijn om een klacht op te lossen zal nooit langer dan 14 dagen bedragen. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of jouw bestelling (zoals het ordernummer, klantnummer, het artikelnummer etc.) zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Let op: Je ontvangt geen ontvangstbevestiging van je klacht per e-mail.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 085-2082298 op werkdagen van 9.00 uur tot 18.00 uur of per e-mail klantenservice@didi.nl
Je mag ons ook schrijven. Jouw post kun je richten aan Didi Fashion B.V., Celsiusstraat 2, 1704 RW Heerhugowaard.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).