Op elke bestelling krijg je 60 dagen om deze te retourneren. Die gaat in vanaf de dag dat je de bestelling ontvangt. Zo heb je thuis rustig de tijd om te passen.
Controleer je bestelling
Controleer bij het ontvangen van je pakketje altijd of alles compleet en onbeschadigd is. We doen er alles aan dat je bestelling goed aankomt. Is er toch iets misgegaan? Stuur ons dan zo snel mogelijk een mailtje en we lossen het voor je op.
Retourneren
Wil je jouw bestelling retourneren? Dat is uiteraard mogelijk, met of zonder opgave van reden. Volg hiervoor de onderstaande instructies:
- Vul de retourbon in en voeg deze toe aan de kleding in de verzendzak. We waarderen het als je aangeeft waarom je het artikel terugstuurt, zodat we onze service verder kunnen verbeteren.
- Stop de kleding in de originele verpakking in onze verzendzak. Gebruik de extra sluitstrip om de zak goed af te sluiten. Is de zak beschadigd? Maak dan gebruik van een andere stevige verpakking.
- Plaats de retoursticker over je eigen adres om verwarring te voorkomen.
- Stuur het pakket binnen 60 dagen retour via een PostNL-punt of geef het mee aan een PostNL-bezorger die langs komt voor een ander pakket. Zorg ervoor dat het pakket dichtgeplakt en voorzien is van de retoursticker.
Heb je vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan graag voor je klaar.
Retourvoorwaarden
Let er bij het retourneren op dat:
- Je alles binnen 60 dagen na ontvangst retourneert.
- Het artikel compleet, nieuw en ongedragen is. Zonder vlekken en/of slijtage.
- Je het artikel in de, onbeschadigde, originele verpakking terugstuurt. Lukt dit niet, zorg dan zelf voor een goede verpakking.
- Alle labels en (prijs)kaartjes nog aan de kleding zitten.
- Je de pakbon of een (kopie) van de factuur, of een ander aankoopbewijs meestuurt.
- Je gebruik maakt van de PostNL retoursticker die bij je bestelling ontvangt.
- Je de kleding alleen hebt gepast. Als de kleding gedragen of beschadigd is, berekenen we de waardevermindering aan jou door.
- Je de traceercode van PostNL goed bewaart.
- Wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retourartikelen.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, storten we het aankoopbedrag terug, op de rekening waarmee je betaald hebt. Heb je met een creditcard betaald, dan storten wij het aankoopbedrag terug op jouw creditcard. Sommige creditcardmaatschappijen verwerken terugstortingen 1 keer per maand. Stuur je de hele bestelling terug? Dan krijg je ook de verzendkosten terug.
Retourzendingen vanuit het buitenland
Hou er rekening mee dat de retourkosten vanuit het buitenland voor eigen rekening zijn. En dat je de retoursticker niet kunt gebruiken. Je kunt het pakket terugsturen naar:
De Nederlandse
Edisonstraat 78,
6902 PK, Zevenaar
Returns from abroad
Please keep in mind that returning an article to DIDI.nl will be at your own expense, if the order was shipped to a foreign country.