Verzendinformatie

Bezorgen of ophalen
Voor het gemak van onze klanten bezorgen wij de bestellingen thuis door PostNL. Wij verzorgen elke werkdag én zaterdag dat je pakket dezelfde dag nog wordt overhandigd aan PostNL, mits je deze vóór 21:00 uur bestelt. Hierdoor kun je snel genieten van je aankoop zonder lang te hoeven wachten. Daarnaast zijn wij binnenkort ook beschikbaar via de PostNL afhaalpunten, waardoor je nog meer flexibiliteit hebt in het ontvangen van je bestelling. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en hopen dat deze opties bijdragen aan een positieve winkelervaring.

Ben je niet thuis?
Wanneer je niet thuis bent op het moment van aflevering, hoef je je geen zorgen te maken. Het pakket wordt namelijk bij de buren of een PostNL punt afgeleverd, zodat je deze alsnog kunt ontvangen. Om je op de hoogte te stellen van deze aflevering, zal er een niet-thuis-bericht in je brievenbus worden achtergelaten. Met dit bericht kun je vervolgens de zending afhalen op het aangegeven adres of bij het PostNL punt.

Volg je pakket
Wanneer je een bestelling plaatst en je pakket is verzonden, is het natuurlijk fijn om te weten waar je pakket zich bevindt. Gelukkig ontvang je bij het verzenden van je pakket een Track & Trace code per mail. Met deze code kun je eenvoudig de status van je pakket volgen via de website of de app van PostNL. Het enige wat je hoeft te doen is de code in te vullen en je krijgt direct inzicht in waar je pakket zich op dat moment bevindt. Dit is niet alleen handig voor jezelf, maar ook voor de verzender en ontvanger van het pakket. Op deze manier kun je precies zien wanneer je pakket wordt bezorgd en kun je eventueel een ander aflevermoment kiezen als dat beter uitkomt. Kortom, met de Track & Trace code van PostNL ben je altijd op de hoogte van de status van je pakket en kun je met een gerust hart uitkijken naar de bezorging.

Werkt je Track & Trace code niet?
Soms verschijnt er een melding op de PostNL website of app dat er geen zending is aangetroffen. Dit kan komen doordat PostNL de traceercode nog niet verwerkt heeft. De status van de bestelling kun je dan de volgende werkdag nogmaals opvragen.

Is je pakket vertraagd?
Het kan voorkomen dat je pakket vertraagd is bij PostNL, ondanks de belofte van een levering binnen één dag. Als je wilt weten waar je pakket zich bevindt, kun je de Track & Trace code gebruiken om je zending te volgen op de website of de app van PostNL. Mocht je hierbij hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij staan altijd voor je klaar om je te helpen en eventuele vragen te beantwoorden. Het is belangrijk dat je op de hoogte blijft van de status van je pakket, zodat je weet wanneer je deze kunt verwachten. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en we begrijpen dat het vervelend kan zijn als een pakket vertraging oploopt. We doen er alles aan om eventuele problemen op te lossen en ervoor te zorgen dat je pakket zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd.

Niet op voorraad
Wanneer een artikel niet op voorraad is, kan dit verschillende redenen hebben. Het kan zijn dat de vraag naar het product groter is dan de beschikbare voorraad, waardoor het tijdelijk niet leverbaar is. Ook kan het voorkomen dat er een fout is opgetreden in het voorraadsysteem, waardoor de werkelijke voorraad niet overeenkomt met de gegevens in het systeem. Wat de reden ook is, wij streven ernaar om onze klanten zo snel mogelijk op de hoogte te stellen wanneer een artikel niet op voorraad is. Op die manier kunnen we samen met de klant kijken naar mogelijke oplossingen. Blijkt dit product niet meer op voorraad te komen, dan storten we het bedrag van het missende artikel meteen terug. Zo hoef je ook niet lang te wachten op je geld. We begrijpen dat het vervelend kan zijn wanneer een gewenst artikel niet leverbaar is, maar we doen ons uiterste best om dit zo snel en transparant mogelijk op te lossen. Onze klantenservice staat altijd klaar om vragen te beantwoorden en te helpen bij het vinden van een passende oplossing.

Verzendkosten
Voor een bestelling binnen Nederland en Belgie betaal je  € 4,95 aan verzendkosten. Tarieven voor bestelling naar het buitenland vind je hieronder.

Bezorging in buitenland
Als je binnen Europa woont kun je gewoon bij ons bestellen. Hieronder hebben we de landen en kosten voor je op een rij gezet.
                                                                                     

Nederland € 4,95
België € 4,95
Bulgarije € 29,95
Denemarken € 12,95
Duitsland  € 5,95
Estland € 13,95
Finland € 17,95
Frankrijk  € 8,95
Griekenland € 17,95
Hongarije (tijdelijk niet beschikbaar) € 13,95
Ierland € 13,95
Italië € 8,95
Kroatië € 14,95
Letland € 15,95
Litouwen € 15,95
                                                      
Luxemburg € 9,95
Oostenrijk € 9,95
Polen € 12,95
Portugal € 8,95
Roemenië (tijdelijk niet beschikbaar) € 20,95
Slovenië € 17,95
Slowakije (tijdelijk niet beschikbaar) € 13,95
Spanje € 6,95
Tsjechië € 12,95
Zweden € 12,95
                                                                                                         
Bezorging op postbusadres
DIDI.nl levert geen bestellingen af op postbusadressen. Je bestelling kan op ieder huisadres binnen Nederland geleverd worden.
Klantenservice